Здравеите,аз сам нов в клуба на Алфа Ромео.Имам проблем с моята тя е 164-ка 2.0 и ми гори много масло около 1 литър на 1000км.Мисля че наи вероятно ще трябва да сменям сегменти,за целта ще отида в сервиз за да ми измерят компресията и каквото там трябва,защото сам не бих се справил с този проблем.Може ли някои запознат да ми каже каква е ориентировачната цена за смяна на сегментите,знам че мога да си ги закупя от Разград.Ако някои знае и може да напише каква трябва да е компресията в цилиндрите при положение че всичко с двигателя е наред ще ви бъда много благодарен.
Известие
Collapse
No announcement yet.
смяна на сегменти
Collapse
X
-
Приятелю, разхода на масло може и да е от гумички на клапани или течащи гарнитури тази на картера например. Аз така се бях уплашил за Фиата. Другото е, че двигателят може да има компресия, а
маслообирателните сегменти пак да са износени и пак да харчи масло. Така, че компресията не е много меродавна. Внимавай в кой сервиз караш колата!!! Тези двигатели имат някои особености, които повечето "майстори" пренебрегват и после много боли глава.Alfa Romeo 75 24V
-
Мойта също гори литър на 1000км , ама каквото чувам тези си горели толкоз.Един познат прочел за Алфа 156 ,че 1л на 1000 не било дефект а ефект, 6тото двигателя бил по-спортен.Аз често се замислям за ремот на мойта 164-ка, но докато върви добре нямам стимул.Виж маркуча за картерните газове духа ли много, и подай газ на 3000-4000 об/мин и виж ауспуха бълва ли синьо.Само ако имамш син пушек от ауспуха си за сегменти.Мойта компресия е около 9,5bar , все си мисля че трябва да е около 11-12 ,но никой нищо незнае.Знам само ще степента на сгъстяване на гвигателя е 10 към 1.Наляганто на маслото трябва да е 3,5-5.0bar при високи обороти на загрял мотор, а мойто е 2-2,5bar което е показател за луфтове във вала и затова наливам присадки.Alfa164 T.S 148++ HP
Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.
Comment
-
Благодаря за информацията.Днес си измерих компресията и се оказа че работата е зле,налягането в цилиндрите е съотбветно 1-6,2-6.5,3-8.5,4-9.5 което мисля че не е никак добре,ако трябва по принцип да е кам 11-12.Иначе налягането на маслото си е както трябва,но при 3500-4000 оборота излиза син пушек и не спира,а продалжава,искам да кажа че явно не е от гумичките на клапаните,а и масло не бута от никъде проверявал сам всички гарнитури не веднъж.Сега ще си търся грамотен маистор за смяна на сегментите.Ако някои от вас е сменял или има представа коло може долу горе да струва смяната ще му бъда мн благодарен ако пише,за да имам представа за какво става въпрос.Alfa Romeo 164 2.0 TS 92 год.
Comment
-
Колега, най-разумно ще е да се отвори мотора и подробно да се измери. Не бива да се ограничаваш само със сегменти. Така и така ще се разглобява. Да се измерят ризите за износване и елипса. Да се измерят колко са разбити каналите на буталата, в които седят сегментите. Да се измери и коляновия вал. Сега е момента!!! Така и така ще бутат главата да се разглоби, да се измерят стеблата на клапаните, да се прецени дали са разбити водачите. Челна стружка, пасване и нови гумички на клапаните задължително! Ще се изръсиш 1000 - 1500 лв, но като подкараш колата след това бързо ще разбереш защо си ги дал.Alfa Romeo 75 24V
Comment
-
Колега simone ,пиши от кой град си ,че и моята е с такъв проблем...Да знам в кои сервизи да ходя ,че аман от майстори.
Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
Alfa 166 2.4 JTD 2003г.
Comment
-
Венци този път е безупречен еваларката - слушайте го че иначе ше има рев0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Сложи си хубави сегменти.Не са кой знае колко по-скъпи от българскитеЧудно ми е защо е толкова голяма разликата м/у цилиндрите.Цели 3 бара е много
Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
Opel Astra J
ex:
Alfa Romeo 164 2.5TD
Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
Alfa Romeo 164 2.0T.S.
Comment
-
Първоначално публикувано от BobyСложи си хубави сегменти.Не са кой знае колко по-скъпи от българскитеЧудно ми е защо е толкова голяма разликата м/у цилиндрите.Цели 3 бара е много
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от alfaracerДобре,аиде обясни ми каква е разликата в последователността
или се шегуваш нещо.При продължително въртене на стартер без да има горене в цилиндрите се случват процеси които повишават компресията
Особенно когато има заминали сегменти или гумички
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от alfaracerДобре,аиде обясни ми каква е разликата в последователността
или се шегуваш нещо.ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp
Comment
-
Първоначално публикувано от BobyСложи си хубави сегменти.Не са кой знае колко по-скъпи от българскитеЧудно ми е защо е толкова голяма разликата м/у цилиндрите.Цели 3 бара е много
Аlfa 164 Super 2.5TD
Comment
-
Дано да няма и цилиндри,но ще видя за какво става дума като я отворим,лошото е че ще трябва да я карам осте около 5000км преди да започна с ремонта защото ми се налага да пътувам с нея до Германия сега и обратно дано да издържи,няма как да отида без кола,ще доливам масло ама си мисля да си взема някакво по гъсто или да сложа някаква добавка за да вдигне малко компресията.Ако някои може да ми даде съвет относно това?
Благодаря.Alfa Romeo 164 2.0 TS 92 год.
Comment
Comment