Известие

Collapse
No announcement yet.

смяна на сегменти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • смяна на сегменти

    Здравеите,аз сам нов в клуба на Алфа Ромео.Имам проблем с моята тя е 164-ка 2.0 и ми гори много масло около 1 литър на 1000км.Мисля че наи вероятно ще трябва да сменям сегменти,за целта ще отида в сервиз за да ми измерят компресията и каквото там трябва,защото сам не бих се справил с този проблем.Може ли някои запознат да ми каже каква е ориентировачната цена за смяна на сегментите,знам че мога да си ги закупя от Разград.Ако някои знае и може да напише каква трябва да е компресията в цилиндрите при положение че всичко с двигателя е наред ще ви бъда много благодарен.
    Alfa Romeo 164 2.0 TS 92 год.

  • #2
    Приятелю, разхода на масло може и да е от гумички на клапани или течащи гарнитури тази на картера например. Аз така се бях уплашил за Фиата. Другото е, че двигателят може да има компресия, а
    маслообирателните сегменти пак да са износени и пак да харчи масло. Така, че компресията не е много меродавна. Внимавай в кой сервиз караш колата!!! Тези двигатели имат някои особености, които повечето "майстори" пренебрегват и после много боли глава.
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #3
      Мойта също гори литър на 1000км , ама каквото чувам тези си горели толкоз.Един познат прочел за Алфа 156 ,че 1л на 1000 не било дефект а ефект, 6тото двигателя бил по-спортен.Аз често се замислям за ремот на мойта 164-ка, но докато върви добре нямам стимул.Виж маркуча за картерните газове духа ли много, и подай газ на 3000-4000 об/мин и виж ауспуха бълва ли синьо.Само ако имамш син пушек от ауспуха си за сегменти.Мойта компресия е около 9,5bar , все си мисля че трябва да е около 11-12 ,но никой нищо незнае.Знам само ще степента на сгъстяване на гвигателя е 10 към 1.Наляганто на маслото трябва да е 3,5-5.0bar при високи обороти на загрял мотор, а мойто е 2-2,5bar което е показател за луфтове във вала и затова наливам присадки.
      Alfa164 T.S 148++ HP
      Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

      Comment


      • #4
        Благодаря за информацията.Днес си измерих компресията и се оказа че работата е зле,налягането в цилиндрите е съотбветно 1-6,2-6.5,3-8.5,4-9.5 което мисля че не е никак добре,ако трябва по принцип да е кам 11-12.Иначе налягането на маслото си е както трябва,но при 3500-4000 оборота излиза син пушек и не спира,а продалжава,искам да кажа че явно не е от гумичките на клапаните,а и масло не бута от никъде проверявал сам всички гарнитури не веднъж.Сега ще си търся грамотен маистор за смяна на сегментите.Ако някои от вас е сменял или има представа коло може долу горе да струва смяната ще му бъда мн благодарен ако пише,за да имам представа за какво става въпрос.
        Alfa Romeo 164 2.0 TS 92 год.

        Comment


        • #5
          Колега, най-разумно ще е да се отвори мотора и подробно да се измери. Не бива да се ограничаваш само със сегменти. Така и така ще се разглобява. Да се измерят ризите за износване и елипса. Да се измерят колко са разбити каналите на буталата, в които седят сегментите. Да се измери и коляновия вал. Сега е момента!!! Така и така ще бутат главата да се разглоби, да се измерят стеблата на клапаните, да се прецени дали са разбити водачите. Челна стружка, пасване и нови гумички на клапаните задължително! Ще се изръсиш 1000 - 1500 лв, но като подкараш колата след това бързо ще разбереш защо си ги дал.
          Alfa Romeo 75 24V

          Comment


          • #6
            Колега simone ,пиши от кой град си ,че и моята е с такъв проблем... Да знам в кои сервизи да ходя ,че аман от майстори.
            Alfa 164 2.0TS Super -ex. Alfa 145 1,6 Boxer- ex.Alfa 155 2.5 V6 - ex.Alfa 156 2.5 V6 24V - ex.
            Alfa 164 2.0 TS Super - ex.
            Alfa 166 2.4 JTD 2003г.

            Comment


            • #7
              Венци този път е безупречен еваларката - слушайте го че иначе ше има рев
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • #8
                Сложи си хубави сегменти.Не са кой знае колко по-скъпи от българските Чудно ми е защо е толкова голяма разликата м/у цилиндрите.Цели 3 бара е много
                Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                Opel Astra J
                ex:
                Alfa Romeo 164 2.5TD
                Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Boby
                  Сложи си хубави сегменти.Не са кой знае колко по-скъпи от българските Чудно ми е защо е толкова голяма разликата м/у цилиндрите.Цели 3 бара е много
                  Ми много просто мерили са първо 1-ви и последно четвърти а сега познай що има разлика
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #10
                    Добре,аиде обясни ми каква е разликата в последователността
                    или се шегуваш нещо.
                    Alfa164 T.S 148++ HP
                    Alfa156 T.S 144 - коня, ама на хартия.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от alfaracer
                      Добре,аиде обясни ми каква е разликата в последователността
                      или се шегуваш нещо.
                      Съвсем не се шегувам При продължително въртене на стартер без да има горене в цилиндрите се случват процеси които повишават компресията Особенно когато има заминали сегменти или гумички
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от alfaracer
                        Добре,аиде обясни ми каква е разликата в последователността
                        или се шегуваш нещо.
                        Смуче масло казано на разбираемо. Маслото уплътнява и повишава компресията.
                        ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                        ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                        Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                        Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                        Comment


                        • #13
                          То това е ясно,но цели 3 бара да вдигне от това ми е много съмнително.

                          Аз бих прегледал първо клапаните.
                          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                          Opel Astra J
                          ex:
                          Alfa Romeo 164 2.5TD
                          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Boby
                            Сложи си хубави сегменти.Не са кой знае колко по-скъпи от българските Чудно ми е защо е толкова голяма разликата м/у цилиндрите.Цели 3 бара е много
                            Досега от сегментите на Дружба освен ако нямаш цилиндри,не е имало оплаквания
                            Аlfa 164 Super 2.5TD

                            Comment


                            • #15
                              Дано да няма и цилиндри,но ще видя за какво става дума като я отворим,лошото е че ще трябва да я карам осте около 5000км преди да започна с ремонта защото ми се налага да пътувам с нея до Германия сега и обратно дано да издържи,няма как да отида без кола,ще доливам масло ама си мисля да си взема някакво по гъсто или да сложа някаква добавка за да вдигне малко компресията.Ако някои може да ми даде съвет относно това?
                              Благодаря.
                              Alfa Romeo 164 2.0 TS 92 год.

                              Comment

                              Working...
                              X